Sunday 1 January 2012

PROGRAM MENEROKA GUA SENYUM SELESAIIII>>>>>

Pada 16hb disember 2011 yang lepas bersamaan hari jumaat, PASUKAN PENGAKAP KELANA C GOMBAK telah mengadakan suatu ekspidisi  meneroka GUA SENYUM iaitu terletak di Jengka Pahang. Program ini telah disertai seramai 12 orang ahli kelana C Gombak iaitu terdiri daripada 8 orang lelaki dan 3 orang permpuan termasuk seorang pemimpin....

Hampir kesemua jenis Gua yang terdapat di gua senyum itu telah kami terokai, dan hasilnya kami berasa sangat gembira serta terpegun dengan keindahan serta mendengar kisah-kisah mitos yang terdapat di gua tersebut. Kami berasa amat kagum akan kehebatan pencipta yang mencipta gua dengan sedemikian rupa dan keunikkannya.

Kepada anda yang belum pernah mencuba pergilah ke gua senyum kerana, tidak lama lagi, gua senyum mungkin akan hanya meninggalkan mananya sahaja di muka bumi ini...

















No comments:

Post a Comment